Vores kvalitetssikring

Rekrutteringsproces

Vores kvalitetssikring

Rekrutteringsproces

En rekrutteringsproces hos POWERDOC, tager afsæt i en job- og profilanalyse, hvor vi sammen med dig fastlægger os på nogle ønsker og krav til din næste medarbejder, herunder kandidatprofil, erfaringsniveau, kompetencer, målsætninger mv.

Rekrutteringsprocessen

Det er vigtigt for os, at I oplever os som en rekrutteringspartner, der – udover at løse en rekrutteringsopgave – virkelig forstår, at dække jeres behov. Vi finder det rigtige match til jer til jer fra dag 1.

POWERDOC hjælper din organisation med at tiltrække og rekruttere de helt rigtige medarbejdere samtidigt med, at vi fungerer som en pålidelig sparringspartner.

 

Hvorfor vælge POWERDOC?

  • Mange års erfaring i at rekruttere til opgaver i Norden, EU og Mellemøsten
  • Stor tillid og tilfredshed fra vores kunder og kandidater fra første dag
  • Juridisk og etisk ansvarlige i alt hvad vi foretager os – vi går aldrig på kompromis med kvaliteten
  • Pålidelig samarbejdspartner som er med før, under og efter
Rekruttering

Rekrutteringsproces

Hos POWERDOC arbejder vi med en bestemt proces, der sikrer at vi altid holder den høje kvalitet. Det er din sikkerhed for, at vi leverer en tilfredsstillende service. 

  • 1
    Jobanalyse

    Vi starter med at afdække kundens behov. Herunder udarbejde en stillingsprofil og den faglige kompetenceprofil. 

  • 2
    Screening

    Herefter går vi igang med screening af faglige profiler. Med vores mange år i branchen, har vi en stor cv-database, som vi gennemgår. Derudover screener vi vores netværk for potentielle kandidater, og annoncerer efter den rette profil.

  • 3
    Interview & Test

    Efter screeningsprocessen står vi tilbage med en shortlist, hvor vi udvælger kandidater, der bliver inviteret til et personligt interview. Her laver vi en samlet vurdering af fagligheden, referencer og supplerende oplysninger.

  • 4
    Præsentation

    Vi udvælger efter interview de kandidater, der har det bedste faglige og personlige match. Vi fremlægger kandidaterne for kunden, hvorefter vi anbefaler en samtale, hvor både kandidat og kunde er tilstede.

  • 5
    Opfølgning & kvalitetssikring

    Vi følger altid rekrutteringsprocessen op med både kandidat og kunde. Her sikrer vi at ansættelsen lever op til forventningerne for begge parter. Vi tror på, at en god opfølgning kan være med til at fremskynde og optimere onboarding-processen til gavn for både kandidat og kunde. Når rekrutteringsprocessen er færdig og kunden har ansat den eller de rette kandidater, så vil vi sørge for at lave en opfølgning med både kunde og kandidater. Således vi får evalueringer, der kan sikre at alle har haft et tilfredsstillende forløb.

  • Skal vi hjælpe jer?

    Står I og mangler den rette kandidat, så kontakt Lene Dunker på +45 45 540 540. Sammen finder I ud af hvad næste skridt skal være.

    Lene Dunker Recruitment Specialist