Personalekonsulenter søges til Aarhus og Hellerup

Dygtige
personale-
konsulenter
til Aarhus og
Hellerup

Personalekonsulenter søges til Aarhus og Hellerup

Dygtige
personale-
konsulenter
til Aarhus og
Hellerup

Er du god til at skabe tætte relationer og har du høje faglige ambitioner? Brænder du for at være med til at højne kvaliteten og yde et højt serviceniveau i en virksomhed, hvor gode resultater bliver skabt i samspil med passionerede kolleger? Vi har forrygende travlt og søger straks en personalekonsulent til vores kompetente team i enten Aarhus eller Hellerup.

Salgsorienteret sygeplejerske søges

Vi er eksperter i at levere sundhedsfagligt personale til både Danmark og resten af Norden.
Som personalekonsulent hos os er din fornemmeste opgave at skabe en tæt relation til vores vikarer og vores kunder, som primært er danske og norske sygehuse. Du skal derfor både hjælpe med at pleje vores eksisterende kundeportefølje og bidrage til at udvide den. Det er derfor vigtigt, at du er service- og salgsorienteret, proaktiv og i stand til at skabe tætte relationer med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.

Dine primære arbejdsopgaver omfatter

  • At sælge vagter ind til vores vikarer – både sygeplejersker og jordemødre
  • Opbygge og udvikle kunde- og vikarrelationer – og bidrage til vores forretningsudvikling og kundeportefølje
  • Sikre en høj professionalisme i kontakten med kunder såvel som vikarer

Ansøgerprofil

Du er uddannet som sygeplejerske eller jordemoder, gerne med et par års erfaring. Derudover forventes det, at du som person er serviceminded, og vi ser gerne, at det falder dig naturligt at have kontakt til mange forskellige mennesker dagligt. Det er nødvendigt, at du trives i et high-performance miljø, og er proaktiv af natur.

Desuden lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:

  • Godt humør, højt energiniveau, gode samarbejdsevner og proaktiv tilgang
  • Du trives i et miljø med højt arbejdstempo
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for løsning af egne opgaver
  • Du er udadvendt og er motiveret for at arbejde med kvalitetssikring
  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og flair for IT generelt er et must

Du får

Et attraktivt og kompetencegivende job i et åbent og uhøjtideligt miljø med engagerede kollegaer. Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer i en spændende afdeling, som er i konstant udvikling. Arbejdet vil i perioder være tempofyldt, og du får mulighed for at varetage et stort ansvar. Der er tale om en tidsbegrænset stilling indtil 31. december 2022 med mulighed for fastansættelse.

Arbejdstiden er som udgangspunktet 37 timer om ugen i tidsrummet kl. 08.00-16.00.

POWERCARE A/S tilbyder en attraktiv lønpakke.

Lyder det som noget for dig?

Så send en mail med emnet “Personalekonsulent til booking” og vedhæft din ansøgning og CV til hr@powercare.dk.

Vi ser gerne, at du kan starte hurtigst muligt, og vi inviterer løbende kandidater til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte driftchef Maibrit Christensen på mail: mc@powercare.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.